
Geçenlerde bir ülke böyle bir çalışma yapmıştı hatırlamadım ancak kaba taslak üzerinde çok olumlu en önemli olumlu tarafı yabancıları takmıyorsun ama ülkemiz nedense üretim yapmıyor aksine dışarıdan alıyor. En yeni örneklerinden bir tanesi dışarıdan gelen yatırımcılardan %2 vergi karşılığında paralarını TR de saklama şansı vermesi. (Bu da saçma zira %2 vergi alman demek adamın ana parasını ifşa etmen demek) bir de ülke içindeki kişilerden %10 üzeri vergi al elin yabancılarından %2

Doları sabitlemek imkansız değil. Yeterki şartlar sağlansın