Doğu Perinçek'in cumhurbaşkanı olması kadar distopik bir düşünce hocam. Ha olurmu dersen oluru var ama muhasır medeniyet seviyesine çıkmak gerek oldurabilmek için, oraya çıkabilirsekte doların tl ile %20 farkı kalır en fazla kur sabitlemeye gerek kalmaz.