bunu yapmak şunu demektir. dolar yine yükselir 4ün üzerini devlet karşılar. doları sabit tutmanın başka yolu yok. öylr bir kişinin sözüyle olacak şey olsa denmez miydi bu kadar zamandır? Ayrıca defalarca söylendi söz var hareket yok. Üretimi arttırmaktan ve ihrac ettiğin ürünü çoğaltmaktan başka çaresi de yok. Üretim için de mühendisliğin devlet politikası haline gelmesi lazım. Çine bakın, 20 sene önce kim takardı Çini? Şimdi dünya ekonomisine yön verebilecek güce geldi. Almanyaya bakın. Bizden sonra bir dünya savaşı, dünyanın gördüğü en cani diktatör, doğu-batı almanya şeklinde bölünme gibi bir çok sorun yaşamasına rağmen ürettiği için bugün abne liderlik ediyor. bahsettiğim üretim bizimkilerin yaptığı gibi beton üretmek değil. teknoloji üretmrk, marka üretmek. bugün dünyanın neresine giderseniz gidin en iyi üç kahveyi say desek biri italyan markasıdır. italyada kahve yetiştirilmiyor hocam, adam markalayıp satıyor. sütlü kahveyi latte yapıyor basıp doları euro yu içiyorsun. olay bu.