• 10-05-2018, 11:18:13
    #37
    Sizin vesileniz ile bizde geçmiş olsun dileklerimizi iletelim burdan. Forumda böyle güzel dostluklar kurabilmek çok güzel
  • 11-05-2018, 14:34:04
    #38
    Sana bu forumda acilen bir yetki verilmesi gerekiyor ( çünkü foruma çok şey katacağına inanıyorum ) ben senin gibi kaliteli bir insan görmedim maşallah hocam sürekli takip ediyorum seni harika bir insansın. Arkadaşada acil şifa diliyorum.
  • 11-05-2018, 14:49:01
    #39
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    nbrknk22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bu forumda acilen bir yetki verilmesi gerekiyor ( çünkü foruma çok şey katacağına inanıyorum ) ben senin gibi kaliteli bir insan görmedim maşallah hocam sürekli takip ediyorum seni harika bir insansın. Arkadaşada acil şifa diliyorum.
    Estağfurullah hocam. Elimizden geldiğince dostumuzu arkadaşımıza elimden geldiğince. Yoksa makammış farklı farklı şeylermiş gelip geçici şeyler. Önemli olan herşeye maddi veya menfi bakmak değil aksine dostane ve menfaatsiz sevmek tüm insanlığı
  • 11-05-2018, 14:50:21
    #40
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam. Elimizden geldiğince dostumuzu arkadaşımıza elimden geldiğince. Yoksa makammış farklı farklı şeylermiş gelip geçici şeyler. Önemli olan herşeye maddi veya menfi bakmak değil aksine dostane ve menfaatsiz sevmek tüm insanlığı
    Orası öyle tabi ama foruma çok şey katarsın sen ben yönetimde olsam kaçırmazdım
  • 11-05-2018, 14:50:44
    #41
    geçmiş olsun hocam..motor kazasımı?
  • 11-05-2018, 14:52:57
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cok dusuncelisiniz efendim vallahi tebrik ederim. büyük geçmiş olsun
  • 11-05-2018, 14:53:06
    #43
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    nbrknk22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası öyle tabi ama foruma çok şey katarsın sen ben yönetimde olsam kaçırmazdım
    Teşekkür ederim hocam kalbi muhabbetimiz baki olsun inşallah
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam..motor kazasımı?
    @nettacompany; hocamız kaza motor kazası yapmış ama bugün sargıları çıkarmış Çok şükür. Giderek iyileşiyor
  • 12-05-2018, 09:49:04
    #44
    Geçmiş olsun, bende R25 kullanıcısıyım. Umarım kollarda ki kırıklar dışında başka bir hasar yoktur. Ne kazalara şahit olduğum için Allah korusun düşünmek bile istemiyorum..

    Acil şifalar dilerim, iyileştikten sonra moral gazlaması yapmak istersen her daim beklerim
  • 12-05-2018, 09:57:44
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nbrknk22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana bu forumda acilen bir yetki verilmesi gerekiyor ( çünkü foruma çok şey katacağına inanıyorum ) ben senin gibi kaliteli bir insan görmedim maşallah hocam sürekli takip ediyorum seni harika bir insansın. Arkadaşada acil şifa diliyorum.
    ?:d