Forumda ben dahil bir çok kişi var kendilerine kızgın yada kırgın olan ama bu konu vesilesiyle kızgınlıkların, kırgınlıkların köşeye bırakılmasını ümid ediyorum. 3 günlük dünya sonuçta kızmaya, kalp kırmaya değmiyor. Galiba Nettacompany ismineymiş kızgınlığım, insan bazen karşısındakininde insan olduğunu unutuyor. Kendisini görünce güler yüzü bile düşüncemi değiştirdi. Allah yardımcısı olsun, tez zamanda iyileşir inşallah.
Çok güzel yazmışsın hocam eline yüregine sağlık..
@TahsinCetinkaya Moderatör olmayı hak ediyorsun. O güzel yüreğine sağlık üstad.
Arkadaşa da geçmiş olsun, Allah şifalar versin.
Makamlar gelir geçer.Bugün admin olsam, moderatör olsam ne farkeder ki

Önemli olan gönüllerde yer etmek hocam

Önemli olan dost edinmek, edindiğin dosta vefa götermek
Davranışın güzel bir örnek olmuş.
Eyvallah hocam teşekkür ederim sagolasın güzel yüreğin için....