• 10-05-2018, 00:32:05
    #28
    Geçmiş olsun tekrardan Allah şifa versin, hızla iyileşir umarım.

    Bu arada Tahsin abi idolümsün, severek takip ediyorum
  • 10-05-2018, 00:34:13
    #29
    Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Ayrıca ayağınıza sağlık hocam. Hoş davranışlar bunlar ☺
  • 10-05-2018, 00:35:28
    #30
    Geçmiş olsun Semih'im
  • 10-05-2018, 01:12:38
    #31
    @nettacompany; çok geçmiş olsun hocam . Tez vakitte iyileşmen dileğiyle. @TahsinCetinkaya; hocam koluna birde imza siz ataydınız
  • 10-05-2018, 01:43:51
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    hozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun tekrardan Allah şifa versin, hızla iyileşir umarım.

    Bu arada Tahsin abi idolümsün, severek takip ediyorum
    Rabbim razı olsun kardeşim. Böyle güzel hareketler foruma örnek olur inşallah
    BLaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Ayrıca ayağınıza sağlık hocam. Hoş davranışlar bunlar ☺
    Teşekkür ederim hocam sagolasın..
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nettacompany; çok geçmiş olsun hocam . Tez vakitte iyileşmen dileğiyle. @TahsinCetinkaya; hocam koluna birde imza siz ataydınız
    Kalem aradım bulamadık evde. Olsaydı atacaktım. Ama bir dahaki sefere Ben imzayı yüreğine attım silinmesin diye
  • 10-05-2018, 02:21:41
    #33
    Forumda ben dahil bir çok kişi var kendilerine kızgın yada kırgın olan ama bu konu vesilesiyle kızgınlıkların, kırgınlıkların köşeye bırakılmasını ümid ediyorum. 3 günlük dünya sonuçta kızmaya, kalp kırmaya değmiyor. Galiba Nettacompany ismineymiş kızgınlığım, insan bazen karşısındakininde insan olduğunu unutuyor. Kendisini görünce güler yüzü bile düşüncemi değiştirdi. Allah yardımcısı olsun, tez zamanda iyileşir inşallah.
  • 10-05-2018, 10:38:16
    #34
    @TahsinCetinkaya Moderatör olmayı hak ediyorsun. O güzel yüreğine sağlık üstad.

    Arkadaşa da geçmiş olsun, Allah şifalar versin.
  • 10-05-2018, 10:47:53
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Davranışın güzel bir örnek olmuş.
  • 10-05-2018, 10:53:52
    #36
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    metinoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ben dahil bir çok kişi var kendilerine kızgın yada kırgın olan ama bu konu vesilesiyle kızgınlıkların, kırgınlıkların köşeye bırakılmasını ümid ediyorum. 3 günlük dünya sonuçta kızmaya, kalp kırmaya değmiyor. Galiba Nettacompany ismineymiş kızgınlığım, insan bazen karşısındakininde insan olduğunu unutuyor. Kendisini görünce güler yüzü bile düşüncemi değiştirdi. Allah yardımcısı olsun, tez zamanda iyileşir inşallah.
    Çok güzel yazmışsın hocam eline yüregine sağlık..
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya Moderatör olmayı hak ediyorsun. O güzel yüreğine sağlık üstad.

    Arkadaşa da geçmiş olsun, Allah şifalar versin.
    Makamlar gelir geçer.Bugün admin olsam, moderatör olsam ne farkeder ki Önemli olan gönüllerde yer etmek hocam Önemli olan dost edinmek, edindiğin dosta vefa götermek
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davranışın güzel bir örnek olmuş.
    Eyvallah hocam teşekkür ederim sagolasın güzel yüreğin için....