Geçmiş olsun tekrardan Allah şifa versin, hızla iyileşir umarım.
Bu arada Tahsin abi idolümsün, severek takip ediyorum
Rabbim razı olsun kardeşim. Böyle güzel hareketler foruma örnek olur inşallah
Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Ayrıca ayağınıza sağlık hocam. Hoş davranışlar bunlar ☺
Teşekkür ederim hocam sagolasın..
Kalem aradım bulamadık evde. Olsaydı atacaktım. Ama bir dahaki sefere

Ben imzayı yüreğine attım silinmesin diye