hozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun tekrardan Allah şifa versin, hızla iyileşir umarım.

Bu arada Tahsin abi idolümsün, severek takip ediyorum
Rabbim razı olsun kardeşim. Böyle güzel hareketler foruma örnek olur inşallah
BLaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Ayrıca ayağınıza sağlık hocam. Hoş davranışlar bunlar ☺
Teşekkür ederim hocam sagolasın..
TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@nettacompany; çok geçmiş olsun hocam . Tez vakitte iyileşmen dileğiyle. @TahsinCetinkaya; hocam koluna birde imza siz ataydınız
Kalem aradım bulamadık evde. Olsaydı atacaktım. Ama bir dahaki sefere Ben imzayı yüreğine attım silinmesin diye