Forumda ben dahil bir çok kişi var kendilerine kızgın yada kırgın olan ama bu konu vesilesiyle kızgınlıkların, kırgınlıkların köşeye bırakılmasını ümid ediyorum. 3 günlük dünya sonuçta kızmaya, kalp kırmaya değmiyor. Galiba Nettacompany ismineymiş kızgınlığım, insan bazen karşısındakininde insan olduğunu unutuyor. Kendisini görünce güler yüzü bile düşüncemi değiştirdi. Allah yardımcısı olsun, tez zamanda iyileşir inşallah.