Geçmiş olsun, bende R25 kullanıcısıyım. Umarım kollarda ki kırıklar dışında başka bir hasar yoktur. Ne kazalara şahit olduğum için Allah korusun düşünmek bile istemiyorum..
Acil şifalar dilerim, iyileştikten sonra moral gazlaması yapmak istersen her daim beklerim
Böyle güzel insanlar hep varolsun ayağınıza sağlık ama haber verseydiniz bizde geçmiş olsuna beraber gitseydik =) tekrardan geçmiş olsun motor kazası cidden sıkıntılı bir durum.
Böyle güzel insanlar hep varolsun ayağınıza sağlık ama haber verseydiniz bizde geçmiş olsuna beraber gitseydik =) tekrardan geçmiş olsun motor kazası cidden sıkıntılı bir durum.
Rabbim kaza bela vermezse illa böyle durumlarda değil daha güzel dost sohbetlerinde buluşuruz