• 12-05-2018, 10:11:15
    #46
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Firmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bende R25 kullanıcısıyım. Umarım kollarda ki kırıklar dışında başka bir hasar yoktur. Ne kazalara şahit olduğum için Allah korusun düşünmek bile istemiyorum..

    Acil şifalar dilerim, iyileştikten sonra moral gazlaması yapmak istersen her daim beklerim
    İstanbul içindeysen neden olmasın
  • 12-05-2018, 12:04:17
    #47
    Tahsin beyin ziyaretinden ötürü minnetlerimi sunuyorum. İyi dilekleriniz için tüm herkesten Allah razı olsun.

    Saygılarımla.
    Semih
  • 12-05-2018, 12:50:24
    #48
    Böyle güzel insanlar hep varolsun ayağınıza sağlık ama haber verseydiniz bizde geçmiş olsuna beraber gitseydik =) tekrardan geçmiş olsun motor kazası cidden sıkıntılı bir durum.
  • 12-05-2018, 13:41:38
    #49
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle güzel insanlar hep varolsun ayağınıza sağlık ama haber verseydiniz bizde geçmiş olsuna beraber gitseydik =) tekrardan geçmiş olsun motor kazası cidden sıkıntılı bir durum.
    Rabbim kaza bela vermezse illa böyle durumlarda değil daha güzel dost sohbetlerinde buluşuruz
  • 16-05-2018, 13:56:34
    #50
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul içindeysen neden olmasın
    Beylikdüzünde oturuyorum, Ramazan gazlaması bir başka oluyor