Böyle güzel insanlar hep varolsun ayağınıza sağlık ama haber verseydiniz bizde geçmiş olsuna beraber gitseydik =) tekrardan geçmiş olsun motor kazası cidden sıkıntılı bir durum.
Rabbim kaza bela vermezse illa böyle durumlarda değil daha güzel dost sohbetlerinde buluşuruz