Geçmiş olsun, bende R25 kullanıcısıyım. Umarım kollarda ki kırıklar dışında başka bir hasar yoktur. Ne kazalara şahit olduğum için Allah korusun düşünmek bile istemiyorum..

Acil şifalar dilerim, iyileştikten sonra moral gazlaması yapmak istersen her daim beklerim