Estağfurullah hocam. Elimizden geldiğince dostumuzu arkadaşımıza elimden geldiğince. Yoksa makammış farklı farklı şeylermiş gelip geçici şeyler. Önemli olan herşeye maddi veya menfi bakmak değil aksine dostane ve menfaatsiz sevmek tüm insanlığı
Orası öyle tabi ama foruma çok şey katarsın sen ben yönetimde olsam kaçırmazdım