Orası öyle tabi ama foruma çok şey katarsın sen ben yönetimde olsam kaçırmazdım
Teşekkür ederim hocam kalbi muhabbetimiz baki olsun inşallah
geçmiş olsun hocam..motor kazasımı?
@nettacompany; hocamız kaza motor kazası yapmış ama bugün sargıları çıkarmış Çok şükür. Giderek iyileşiyor