• 25-04-2018, 19:37:31
    #10
    Fenerbahçe'nin hakkı olan maçı pepe ceza almadan oynamaya devam edecek tuhaf.
  • 25-04-2018, 19:47:27
    #11
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray var ya bambaşka sevgi içine girdin mi anlarsın birdaha bırakamasın hayatın anlamı galatasaray olur
    Arkadaşın bahsettiği Türkiye’de futbol olayı iğrenç durumda kişiye, iktidara, takıma göre muamele yapıyor. Kaldı ki geçmişi en kirli takım Galatasaray ne şikesi kaldı ne başka birşeyi...
  • 25-04-2018, 19:47:28
    #12
    Takım tutmak oldum olası saçma gelir hele kafa dağıtmak için takım tutmak büyük yanlış.

    Arabamın arkasında katlanır 2 kamp sandalyesi
    1 poşet demleme çay
    1 semaver
    yarım kilo çekirdek
    1 çuval odun var ne zaman ruhum sıkılsa çıkarım dağın tepesine şehre bakarak yiyn birbirinizi derim.


    1 saat sonra ne stres ne sıkıntı bende böyle rahatlatıyorum kendimi.


    Yiyin birbirinizi


  • 25-04-2018, 19:49:47
    #13
    Saçmalık.Her şey gelir geçer, yönetimler, teknik direktörler, futbolcular vs.


    Beşiktaş'ı şu saydığınız sebeplerden dolayı bırakıyorsanız siz kaybeden olursunuz. Bizden eksilen bir şey yok.
  • 25-04-2018, 19:55:08
    #14
    Yabancı takım tutun miss.
  • 25-04-2018, 19:55:30
    #15
    Hocam kusura bakmada senin futbolcun taraftara küfür ederse, polise yumruk atarsa ve üstüne gelip hala çok haklıymış gibi davranıyorsan anlatacak bir şey yok zaten. Şenol hoca çıkmam diyordu, buyursun çıkmasın. 5-10 Taraftarın yaptığı şeyleri takıma mal etmeye çalışıyorsunuz. Bizim futbolcumuza rakı şişesi atıldı, torpil atıldı, meşale atıldı bizim futbolcumuz soyunma odasına gitmedi.
  • 25-04-2018, 19:57:33
    #16
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın bahsettiği Türkiye’de futbol olayı iğrenç durumda kişiye, iktidara, takıma göre muamele yapıyor. Kaldı ki geçmişi en kirli takım Galatasaray ne şikesi kaldı ne başka birşeyi...
    He anam he

    Zaten 2011 sezonunda biz şike yaptık. Yine aynı sezon futbolculara beygir gönderen de bizdik İşi öyle aşmışlar ki para değil beygir gönderiyorlar artık adamlar hahahaha

    Sırf Galatasaray şampiyon olmasın diye maçtan çekilip hükmen yenilenler kimdi acaba?
    Birbirlerine birer sezon şampiyonluk hediye eden iki takım hangileri acaba?

    Konuya gelecek olursak bu yeni değil. Hepiniz şimdi konuşuyorsunuz ama Türk futbol tarihinin en büyük kirliliği 2012 yılında yaşandı. Galatasaray şampiyon olmasın diye play-off saçmalığı getirdiler hanginizin sesi çıktı? İki yüzlülük yapmayın arkadaşlar. Dürüst olsanız o zamanda konuşurdunuz.

    Ayrıca maçın devam ettirilmesi normal olan. İki takımdan biri hükmen yenik sayılsa yanlış olurdu. İki tarafında ciddi kışkırtması oldu. Burada dikkat çekilmesi gerekilen nokta Beşiktaş'a yapılan Pepe kıyağı oldu. Bunu konuşun konuşacaksanız.
    • aTKn94
    • SonBirDefa
    aTKn94 ve SonBirDefa bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-04-2018, 19:59:36
    #17
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe'nin hakkı olan maçı pepe ceza almadan oynamaya devam edecek tuhaf.
    Fanatikliliğini gerçeklerin önünden çek , yanlış bilgi veriyorsun..
  • 25-04-2018, 19:59:44
    #18
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım tutmak oldum olası saçma gelir hele kafa dağıtmak için takım tutmak büyük yanlış.

    Arabamın arkasında katlanır 2 kamp sandalyesi
    1 poşet demleme çay
    1 semaver
    yarım kilo çekirdek
    1 çuval odun var ne zaman ruhum sıkılsa çıkarım dağın tepesine şehre bakarak yiyn birbirinizi derim.


    1 saat sonra ne stres ne sıkıntı bende böyle rahatlatıyorum kendimi.


    Yiyin birbirinizi


    "tepeden şehre bakarım ve yiyin birbirinizi derim"
    Mükemmel, çok etkilendim bu bakış açısından hocam. Aynen de böyle vaziyetler...