Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe'nin hakkı olan maçı pepe ceza almadan oynamaya devam edecek tuhaf.
Fanatikliliğini gerçeklerin önünden çek , yanlış bilgi veriyorsun..