Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takım tutmak oldum olası saçma gelir hele kafa dağıtmak için takım tutmak büyük yanlış.

Arabamın arkasında katlanır 2 kamp sandalyesi
1 poşet demleme çay
1 semaver
yarım kilo çekirdek
1 çuval odun var ne zaman ruhum sıkılsa çıkarım dağın tepesine şehre bakarak yiyn birbirinizi derim.


1 saat sonra ne stres ne sıkıntı bende böyle rahatlatıyorum kendimi.


Yiyin birbirinizi


"tepeden şehre bakarım ve yiyin birbirinizi derim"
Mükemmel, çok etkilendim bu bakış açısından hocam. Aynen de böyle vaziyetler...