Saçmalık.Her şey gelir geçer, yönetimler, teknik direktörler, futbolcular vs.


Beşiktaş'ı şu saydığınız sebeplerden dolayı bırakıyorsanız siz kaybeden olursunuz. Bizden eksilen bir şey yok.