Arkadaşın bahsettiği Türkiyede futbol olayı iğrenç durumda kişiye, iktidara, takıma göre muamele yapıyor. Kaldı ki geçmişi en kirli takım Galatasaray ne şikesi kaldı ne başka birşeyi...
He anam he
Zaten 2011 sezonunda biz şike yaptık. Yine aynı sezon futbolculara beygir gönderen de bizdik

İşi öyle aşmışlar ki para değil beygir gönderiyorlar artık adamlar hahahaha
Sırf Galatasaray şampiyon olmasın diye maçtan çekilip hükmen yenilenler kimdi acaba?
Birbirlerine birer sezon şampiyonluk hediye eden iki takım hangileri acaba?
Konuya gelecek olursak bu yeni değil. Hepiniz şimdi konuşuyorsunuz ama Türk futbol tarihinin en büyük kirliliği 2012 yılında yaşandı. Galatasaray şampiyon olmasın diye play-off saçmalığı getirdiler hanginizin sesi çıktı? İki yüzlülük yapmayın arkadaşlar. Dürüst olsanız o zamanda konuşurdunuz.
Ayrıca maçın devam ettirilmesi normal olan. İki takımdan biri hükmen yenik sayılsa yanlış olurdu. İki tarafında ciddi kışkırtması oldu. Burada dikkat çekilmesi gerekilen nokta Beşiktaş'a yapılan Pepe kıyağı oldu. Bunu konuşun konuşacaksanız.