• 10-03-2018, 00:59:07
    #19
    Türkiyede yerel bir yatırımla bu tarz bir şey yapılsa güzel olabilir.
  • 10-03-2018, 01:40:37
    #20
    Lumia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konusmak gerekirse uberi kullanmak nasip olmadı fakat kaliteli birşey olduğu bariz belli, bizim ceset kokan taksilerden iyidir. En azından kaliteli hizmet alıyorsun para verdiğine değecek bir uygulama
    Yaşadığınız şehirde taksiciler nasıl bir çalışma ahlakına sahip bilmiyorum ama benim şehrimde bir çok kez taksi kullanmama rağmen hiçbir sıkıntı yaşamadım. 6 7 TL gibi kısa mesafelere dahi gidiyorlar.

    Uber şoförleri hiç bir bedel ödemeden para kazanırken taksicilerin ödediği tutarlar belki evlerine götürdükleri ekmeği bile yarılıyor.
  • 10-03-2018, 01:48:59
    #21
    FurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşadığınız şehirde taksiciler nasıl bir çalışma ahlakına sahip bilmiyorum ama benim şehrimde bir çok kez taksi kullanmama rağmen hiçbir sıkıntı yaşamadım. 6 7 TL gibi kısa mesafelere dahi gidiyorlar.

    Uber şoförleri hiç bir bedel ödemeden para kazanırken taksicilerin ödediği tutarlar belki evlerine götürdükleri ekmeği bile yarılıyor.
    Uber sadece İstanbul'da hizmet veriyor ki İstanbul'daki taksicileri sorgulamayalım. Bir kere bile İstanbul'a gitmemiş biri buradaki taksicilerin nasıl bir çakal ve pislik olduğunu görür. Genelleme yapmayayım yinede iyisi vardır ama Uber hem kullanım hem fiyat hem de profesyonelliği ile bin basar taksicilere.
    Bizim ülkede bu işi bu kalitede yapan firma da çıkmaz, çıkarsa da 15 liralık yere 50 liraya gidersiniz.
  • 10-03-2018, 02:13:54
    #22
    Uber candır , uber yuzunden ceza yemıstım direk ödediler
  • 10-03-2018, 02:27:12
    #23
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uber sadece İstanbul'da hizmet veriyor ki İstanbul'daki taksicileri sorgulamayalım. Bir kere bile İstanbul'a gitmemiş biri buradaki taksicilerin nasıl bir çakal ve pislik olduğunu görür. Genelleme yapmayayım yinede iyisi vardır ama Uber hem kullanım hem fiyat hem de profesyonelliği ile bin basar taksicilere.
    Bizim ülkede bu işi bu kalitede yapan firma da çıkmaz, çıkarsa da 15 liralık yere 50 liraya gidersiniz.
    Vallahi benim sürekli bindiğim taksicim var adam veresiye bile tutuyor. Bence taksiciler İstanbul yüzünden lekeleniyor. Genelleme yapmamak lazım bu yüzden
  • 10-03-2018, 04:03:01
    #24
    BiTaksi, Careem, Olev ve Yolo var.
  • 10-03-2018, 08:18:53
    #25
    Taksicilerin Çoğunun müsterilere davranışı uberin yaygınlaşmasına neden oldu İnsanlar colugu cocuguyla biniyor ani fren yapiyor makas atıyor birsey söyleyince söyleniyor Uberde lokasyonu isaretleyip yolculugun tadını cıkarmak kalıyor Bu demek degilki bütün taksiciler aynı tabiki cok iyileri vardır ama geneli böyle, Tabi bu durum taksicilere haksızlık yapıldıgının gercegini degiştirmiyor Milyonlar ödeyip plaka alırken biri size bedavadan rakip oluyor bu adaletsiz bir durum Ben taksicilere şu konuda hak veriyorum adamın aylık cıkarması gereken kira bedeli var ve istanbul trafiginde zamanla yarısıyor kısa mefaye giderse o parayı denkleştiremiyor O yüzden önce sistemin değişmesi gerekiyor Belki uberde plakaya milyonlar ödeseydi bugün taksilerden farkı olmazdı
  • 10-03-2018, 08:29:10
    #26
    Uberi Türkiye’de hiç kullanmadım. Ama dünyanın az gelişmiş tüm ülkelerinde taksiciler bizimkiler gibi. Müşteriyi yolunacak kaz olarak görürler. Mesela Ukrayna’da uber çıkana kadar taksiciler turistlere 5 ile 10 kat fazla fiyat çekerdi. Şimdi uberle daha rahat ve daha kolay. Türkiye’deki taksi plaka tahditi bir saçmalık. Adamın plakasını iptal edemiyorsun. Sadece ceza kesiyorsun. Taksi plaka bir rant haline gelmiş. Millet taksi plaka alıp kiralamayı yatırım zannediyor. Taksicilerin %90’ı kiralık plaka ile çalışıyor. Ubercilere saldıranlar plaka sahipleri değil, taksi plakasına yüksek kiralar ödediği için ubercilere kinlenenler. Adamlar plakay ödediği yüksek kira yüzünden para kazanamıyor, içlerinden illegal işlere kayanlar çıkıyor. Taksiciliği torbacılık için ya da pek çok illegal iş için network yaratma amacıyla kullananlar var. Hepsi mafya kesiliyor ilk sorunda. Uber çağdaş bir sistem. Devlet taksi plakaları iptal etsin überle anlaşsın, über araçlarının kilometre ücretinden vergisini alsın. İstanbul da taksi plakalar milyonlarca liraya satılıyor, vergi vermeye gelince vergi veren taksi yok. Bunlar vergi vermediği için devlet 1 liralık akaryakıtı 5 liraya satıyor. Hepimiz zarar görüyoruz.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 10-03-2018, 10:36:25
    #27
    Hocam adamlar müşteri gibi arayıp çağırığ dövüyorlarmış haberleri çıkıyor