Taksicilerin Çoğunun müsterilere davranışı uberin yaygınlaşmasına neden oldu İnsanlar colugu cocuguyla biniyor ani fren yapiyor makas atıyor birsey söyleyince söyleniyor Uberde lokasyonu isaretleyip yolculugun tadını cıkarmak kalıyor Bu demek degilki bütün taksiciler aynı tabiki cok iyileri vardır ama geneli böyle, Tabi bu durum taksicilere haksızlık yapıldıgının gercegini degiştirmiyor Milyonlar ödeyip plaka alırken biri size bedavadan rakip oluyor bu adaletsiz bir durum Ben taksicilere şu konuda hak veriyorum adamın aylık cıkarması gereken kira bedeli var ve istanbul trafiginde zamanla yarısıyor kısa mefaye giderse o parayı denkleştiremiyor O yüzden önce sistemin değişmesi gerekiyor Belki uberde plakaya milyonlar ödeseydi bugün taksilerden farkı olmazdı