FurkanOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadığınız şehirde taksiciler nasıl bir çalışma ahlakına sahip bilmiyorum ama benim şehrimde bir çok kez taksi kullanmama rağmen hiçbir sıkıntı yaşamadım. 6 7 TL gibi kısa mesafelere dahi gidiyorlar.

Uber şoförleri hiç bir bedel ödemeden para kazanırken taksicilerin ödediği tutarlar belki evlerine götürdükleri ekmeği bile yarılıyor.
Uber sadece İstanbul'da hizmet veriyor ki İstanbul'daki taksicileri sorgulamayalım. Bir kere bile İstanbul'a gitmemiş biri buradaki taksicilerin nasıl bir çakal ve pislik olduğunu görür. Genelleme yapmayayım yinede iyisi vardır ama Uber hem kullanım hem fiyat hem de profesyonelliği ile bin basar taksicilere.
Bizim ülkede bu işi bu kalitede yapan firma da çıkmaz, çıkarsa da 15 liralık yere 50 liraya gidersiniz.