phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uber sadece İstanbul'da hizmet veriyor ki İstanbul'daki taksicileri sorgulamayalım. Bir kere bile İstanbul'a gitmemiş biri buradaki taksicilerin nasıl bir çakal ve pislik olduğunu görür. Genelleme yapmayayım yinede iyisi vardır ama Uber hem kullanım hem fiyat hem de profesyonelliği ile bin basar taksicilere.
Bizim ülkede bu işi bu kalitede yapan firma da çıkmaz, çıkarsa da 15 liralık yere 50 liraya gidersiniz.
Vallahi benim sürekli bindiğim taksicim var adam veresiye bile tutuyor. Bence taksiciler İstanbul yüzünden lekeleniyor. Genelleme yapmamak lazım bu yüzden