Açık konusmak gerekirse uberi kullanmak nasip olmadı fakat kaliteli birşey olduğu bariz belli, bizim ceset kokan taksilerden iyidir. En azından kaliteli hizmet alıyorsun para verdiğine değecek bir uygulama
Yaşadığınız şehirde taksiciler nasıl bir çalışma ahlakına sahip bilmiyorum ama benim şehrimde bir çok kez taksi kullanmama rağmen hiçbir sıkıntı yaşamadım. 6 7 TL gibi kısa mesafelere dahi gidiyorlar.
Uber şoförleri hiç bir bedel ödemeden para kazanırken taksicilerin ödediği tutarlar belki evlerine götürdükleri ekmeği bile yarılıyor.