Skype ' de sürekli sorun yaşayan ben miyim ?
Hayır ben değilsem ne zaman toplu olarak farklı bir platforma geçiyoruz ?
Benim bulduklarım.
https://signal.org
https://messenger.yahoo.com/
devamı...
https://alternativeto.net/software/skype/
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
10
●544
- 14-02-2018, 19:02:45
- 14-02-2018, 19:05:34Skypeyi zaten hiç sevmiyordum güncelleme sonrasında iyice nefret ettim çok yavaşladı kasıyor tasarımı falan berbat önceki hali buna bakarak daha iyiydi skypenin her tarafı sorun
- 14-02-2018, 19:05:43bir kaç gündür forumda görüyorum skype sorunu diye, malesef ben bilgisayarımda, ipadimde veya telefonda herhangi bir sorun yaşamıyorum. diğer sorun yaşayan arkadaşlardan çözebilen varsa bilgi verebilir mi gerçekten çok sayıda insan madur gibi.
- 14-02-2018, 19:06:36Bende mesajlar gitmiyor geliyor garip garip hareketler iphone dede aynı android dede pc dede yahoo deniyorum şimdi olmadı ona taşınıcam kıllık

HE r10 kendi uygulamasını geliştirirse başka
- 14-02-2018, 19:16:15sadece canlı chat yeterli olmaz hocam masa üstü dosya gonderıp alabılecegımzı birşey lazımbaymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle