• 14-02-2018, 19:02:45
    #1
    Skype ' de sürekli sorun yaşayan ben miyim ?
    Hayır ben değilsem ne zaman toplu olarak farklı bir platforma geçiyoruz ?
    Benim bulduklarım.
    https://signal.org
    https://messenger.yahoo.com/
    devamı...
    https://alternativeto.net/software/skype/
  • 14-02-2018, 19:05:34
    #2
    Skypeyi zaten hiç sevmiyordum güncelleme sonrasında iyice nefret ettim çok yavaşladı kasıyor tasarımı falan berbat önceki hali buna bakarak daha iyiydi skypenin her tarafı sorun
  • 14-02-2018, 19:05:43
    #3
    bir kaç gündür forumda görüyorum skype sorunu diye, malesef ben bilgisayarımda, ipadimde veya telefonda herhangi bir sorun yaşamıyorum. diğer sorun yaşayan arkadaşlardan çözebilen varsa bilgi verebilir mi gerçekten çok sayıda insan madur gibi.
  • 14-02-2018, 19:06:36
    #4
    Bende mesajlar gitmiyor geliyor garip garip hareketler iphone dede aynı android dede pc dede yahoo deniyorum şimdi olmadı ona taşınıcam kıllık
    HE r10 kendi uygulamasını geliştirirse başka

  • 14-02-2018, 19:14:52
    #5
    R10 da bir ara canlı chat eklentisinin geliceği konuşuluyordu olsa güzel olurdu
  • 14-02-2018, 19:16:15
    #6
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da bir ara canlı chat eklentisinin geliceği konuşuluyordu olsa güzel olurdu
    sadece canlı chat yeterli olmaz hocam masa üstü dosya gonderıp alabılecegımzı birşey lazım
  • 14-02-2018, 19:17:13
    #7
    www.hostmatik.com.tr
    Bende bu kadar uyuz bir sistem görmedim, oraya buraya entegre edicez diye işlevsellik kayboldu. Nerde o eski msn messenger...
  • 14-02-2018, 19:28:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    icq kullanılabilir
  • 14-02-2018, 19:34:31
    #9
    skype yeni sürüme geçiş yaptı o yüzden özellikle windows 10 kullananlarda baya sorun oluştu ben sorunu eski sürüm yükleyerek çözdüm şu anda kullandığım sürün skype 7 sürümü