Konu
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
14-02-2018, 19:06:36
#4
RifatOzkan
Bende mesajlar gitmiyor geliyor garip garip hareketler iphone dede aynı android dede pc dede yahoo deniyorum şimdi olmadı ona taşınıcam kıllık
HE r10 kendi uygulamasını geliştirirse başka