Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
10
●
544
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
1
2
14-02-2018, 19:54:20
#10
Berkay24
⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
Windows 10 Skype kanser sebebi. Eski skype yukleyebilirsiniz veya telegram onerebilirim (web+mobil)
SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
14-02-2018, 19:55:35
#11
Haktan
Discord candır bence herkes discord kullanmalı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler