baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da bir ara canlı chat eklentisinin geliceği konuşuluyordu olsa güzel olurdu
sadece canlı chat yeterli olmaz hocam masa üstü dosya gonderıp alabılecegımzı birşey lazım