Konu
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
14-02-2018, 19:16:15
#6
RifatOzkan
baymobile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 da bir ara canlı chat eklentisinin geliceği konuşuluyordu olsa güzel olurdu
sadece canlı chat yeterli olmaz hocam masa üstü dosya gonderıp alabılecegımzı birşey lazım