bir kaç gündür forumda görüyorum skype sorunu diye, malesef ben bilgisayarımda, ipadimde veya telefonda herhangi bir sorun yaşamıyorum. diğer sorun yaşayan arkadaşlardan çözebilen varsa bilgi verebilir mi gerçekten çok sayıda insan madur gibi.