Konu
Skype 'de bir tek ben mi sorun yaşıyorum ?
14-02-2018, 19:05:34
#2
FARKHOSTİNG
Skypeyi zaten hiç sevmiyordum güncelleme sonrasında iyice nefret ettim çok yavaşladı kasıyor tasarımı falan berbat önceki hali buna bakarak daha iyiydi skypenin her tarafı sorun