• 06-02-2018, 15:23:39
    #64
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şahsen kulanmam gereksiz onun içindende bir çapan oğlu çıkar
    SÜPER CEVAP katılıyorum.
  • 06-02-2018, 15:44:19
    #65
    PTT yi bu projeyi üstlendiği için tebrik ediyorum.
    Bunlar "yan sanayi" hizmetler gibi görünseler de bence güzel uygulamalar. İnşallah yaygınlaşır, inşalah sorunsuz bir şekilde kullanılır.
  • 06-02-2018, 15:48:12
    #66
    yerli arama motoru gibi bir haber olarak görüyorum
  • 06-02-2018, 15:51:48
    #67
    Sırf ismi için kullanmam. Bir ortamda konuşurken whatsapp muhabbeti geçerken wp diye biliyoruz felan ama şimdi konuşurken ptt ye baksana mı dicen ne dicen. Devlet eliyle yapılan projeler neden bu kadar saçma oluyor anlamış değilim.
  • 06-02-2018, 16:16:55
    #68
    insanların konuştuklarını dinlemek için iyi bir yöntem
  • 06-02-2018, 16:37:52
    #69


    https://twitter.com/lifesteal3r/stat...64972866752518

    Buyrun arkadaşlar yerli WhatsApp'ın yabancılığını görün
  • 06-02-2018, 17:10:08
    #70
    milletin yazdıklarını mesajlarını kayda alabilmek fişleyebilmek için kastılarda kastılar eh yani.
  • 06-02-2018, 17:11:06
    #71
    Milli olan herşeyi eleştiren içimizdeki irlandalılar bunu da eleştirmiş. Yok hoşafmış, yok özgünlükmüş, yok yeni şeyler icat etmek lazımmış. Siz yaptınız da engel mi olundu.
    Evet çok demode adamlar 30 yıl önce çıkarmış windows demiş. Şimdi yerli işletim sistemi yazılmasın mı?
    Evet çok eski adamlar yapmış iPhone. Şimdi yerli bir telefon üretilmesin mi?
    Adamlar yüzyılı aşmış bu işte. Yerli bir otomobil olmasın mı?
    Bugün kullandığımız tüm iletişim araçları yabancı menşeili; gerek donanım olarak gerek yazılım olarak. Adamlar kurumsal yazışmalarımız CIA ya gitmesin diye yerli bir program yapmışlar; "aferin bir yerden başlamak lazım" demek yerine tü ka ka! İsim nedir yani bugün istersin, yarın değişebilir!
    Böyle basit şeylere takılmayalım, yerli olan her şeyi destekleyelim. Beğenmediğimiz, eksik bulduğumuz yerlerin düzeltilmesine çabalayalım. Ya değilse bu kafayla ilerlememz çok zor..
  • 06-02-2018, 17:26:44
    #72
    Böyle bir şey yapacakları belliydi, ben edevlet üzerinden hazır akrabalar ile bağlantı bulunan bir mesajlaşma sistemi yaparlar diye düşünüyordum. Bu tarz bir mesajlaşma uygulaması yerine gerçekten de edevleti destekleyerek, hazır üye olunmuş halde açsa, tek account ve TC kimlik numarası ile ve hem resmi işlerimizi halletsek hem de orada insanlar ile sohbet etsek daha güzel olurdu ciddi.