• 05-02-2018, 20:08:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba R10 Ailesi;
    Hükümet sözcüsü Bekir Bozdağ'ın açıklamasına göre yerli WhatsApp kurulmuş. Bu konudaki düşünceleriniz nedir?
    NOT: Bu arada ismi PttMesenger'mış. Şahsi fikrim Türkçe olsa daha iyi olurdu. Göndermeç , GönderGeç gibi birşey bile daha iyiyi. Oturgaçlı götürgeç misali.
  • 05-02-2018, 20:11:25
    #2
    saçma olmuş kimse kullanmaz bence
  • 05-02-2018, 20:15:34
    #3
    ben şahsen kulanmam gereksiz onun içindende bir çapan oğlu çıkar
  • 05-02-2018, 20:17:46
    #4
    Başarılı olur olmaz ayrı mesele ancak deneniyor olması umut verici. Burada konuyu görünce haberlere baktım hemen. Bakan, yerli WhatsApp dememiş çok şükür.

    Ek: uygulamanın ismi PttMesenger'mış. İsim konusunda sıvamışlar.
  • 05-02-2018, 20:19:12
    #5
    Başlık PTTMessenger hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? olsa daha makbul olurmuş.
  • 05-02-2018, 20:23:05
    #6
    Hayırlı uğurlu olsun yerli ve milli projeleri her zaman destelemişimdir reklam tanıtım ve geliştirmeler ile inşallah güzel yerlere gelir.
  • 05-02-2018, 20:24:06
    #7
    Kullanırım
  • 05-02-2018, 20:24:13
    #8
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı olur olmaz ayrı mesele ancak deneniyor olması umut verici. Burada konuyu görünce haberlere baktım hemen. Bakan, yerli WhatsApp dememiş çok şükür.

    Ek: uygulamanın ismi PttMesenger'mış. İsim konusunda sıvamışlar.
    İsmini göndermeç bile koysa daha iyimiş. Oturgaçlı götürgeç misali.
  • 05-02-2018, 20:24:44
    #9
    Adının PTT Messenger olması çok saçma madem yerli kardeşim messenger nedir ? En azından adı biraz cool olsaydı da millet kullansaydı