• 24-02-2018, 02:06:34
    Herşeye engel koyan devlet yetkililerimiz böylelikle istediği kişinin konuşma kayıtlarını kolayca okuyabilir farklı mecralara servis edebilir.
    PTT ve Messenger kelimelerini '' YERLİ MALI '' olarak kullanan bir Bakan'a yakıştıramadım kimse kusura bakmasın.
    İsmiyle cismiyle herşeyiyle güven vermedi.
  • 24-02-2018, 02:17:02
    Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeye engel koyan devlet yetkililerimiz böylelikle istediği kişinin konuşma kayıtlarını kolayca okuyabilir farklı mecralara servis edebilir.
    PTT ve Messenger kelimelerini '' YERLİ MALI '' olarak kullanan bir Bakan'a yakıştıramadım kimse kusura bakmasın.
    İsmiyle cismiyle herşeyiyle güven vermedi.
    İsmi belli değil daha. Ayrıyetten yapmasalar şikayeticisiniz, yapsalar şikayetcisiniz ne yapsalar yaranamıyorlar. Acaba sorun onlarda mı yoksa sizin gibilerde mi?
  • 24-02-2018, 02:47:57
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmi belli değil daha. Ayrıyetten yapmasalar şikayeticisiniz, yapsalar şikayetcisiniz ne yapsalar yaranamıyorlar. Acaba sorun onlarda mı yoksa sizin gibilerde mi?
    Yapması gereken yüzlerce vatandaşı ilgilendiren iş varken neden PTT Messenger Çok gerekli birşey değil olmasa aç kalmayız. Biz o yapamadıklarından şikayetçiyiz. Sorun bizde dostum sen çok yaşa, tebrikler SİZ'in gibi düşünenlere. Saygılarımla.