NaksYazilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yerli WhatsApp hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
110
●6.048
- 05-02-2018, 21:03:35şuanki yapılma amacı devlette kurum içi iletişim için bilgi güvenliğinin sağlanmasıBilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2018, 21:18:17Hocam önemli olan insanları güvenli bulup yüklemeleri. Bunun için sizin devlet olarak yaptıklarınıza bakar halk. Bende halktan biri olarak baktığımda diğer sosyal medya hesaplarına getirilen erişim engellerini hatırlıyorum. Ve bu firmalardan kullanıcı bilgilerini istediklerini hatırlıyorum.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2018, 21:35:02BilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuanki amacı halkın kullanmasına ziyade kurum içi bilgi güvenliği - 05-02-2018, 21:42:20Umarım herkes için faydalı olur.NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2018, 21:54:42Türkçe'de kelime kıtlığı mı varda böyle saçma sapan bir isim bulmuşlar. Ayrıca mesajlaşma uygulaması yapmak zor bir şey değil, bir kaç kilobaytlk kodla bu iş çözülür, önemli olan onun işlevselliği ve pazarlanışı. Devletin neden böyle saçma bir alana el attığını anlamış değilim, çözülmesi gerekene o kadar problem varken tek problem mesajlaşmak mı yani?
ahahaha sonumuz nereye gidiyor böyle?