• 05-02-2018, 20:44:08
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şeylerin yapılıyor olması güzel değil mi ?
    Hangi amaçla yapıldığı daha önemli benim görüşümce.
  • 05-02-2018, 21:03:35
    #20
    BilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi amaçla yapıldığı daha önemli benim görüşümce.
    şuanki yapılma amacı devlette kurum içi iletişim için bilgi güvenliğinin sağlanması
  • 05-02-2018, 21:18:17
    #21
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanki yapılma amacı devlette kurum içi iletişim için bilgi güvenliğinin sağlanması
    Hocam önemli olan insanları güvenli bulup yüklemeleri. Bunun için sizin devlet olarak yaptıklarınıza bakar halk. Bende halktan biri olarak baktığımda diğer sosyal medya hesaplarına getirilen erişim engellerini hatırlıyorum. Ve bu firmalardan kullanıcı bilgilerini istediklerini hatırlıyorum.
  • 05-02-2018, 21:21:53
    #22
    Proje yerli de, uygulamaya adını veren yerli değil heralde..
  • 05-02-2018, 21:22:56
    #23
    pttmesenger ahahaha sonumuz nereye gidiyor böyle?
  • 05-02-2018, 21:35:02
    #24
    BilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önemli olan insanları güvenli bulup yüklemeleri. Bunun için sizin devlet olarak yaptıklarınıza bakar halk. Bende halktan biri olarak baktığımda diğer sosyal medya hesaplarına getirilen erişim engellerini hatırlıyorum. Ve bu firmalardan kullanıcı bilgilerini istediklerini hatırlıyorum.

    şuanki amacı halkın kullanmasına ziyade kurum içi bilgi güvenliği
  • 05-02-2018, 21:42:20
    #25
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanki amacı halkın kullanmasına ziyade kurum içi bilgi güvenliği
    Umarım herkes için faydalı olur.
  • 05-02-2018, 21:54:42
    #26
    Türkçe'de kelime kıtlığı mı varda böyle saçma sapan bir isim bulmuşlar. Ayrıca mesajlaşma uygulaması yapmak zor bir şey değil, bir kaç kilobaytlk kodla bu iş çözülür, önemli olan onun işlevselliği ve pazarlanışı. Devletin neden böyle saçma bir alana el attığını anlamış değilim, çözülmesi gerekene o kadar problem varken tek problem mesajlaşmak mı yani?
  • 05-02-2018, 22:00:05
    #27
    netptt yapsalardı daha güzeldi.Kısa ve öz nedir pttmesenger ya Allah aşkına.Bu ismi öneren kişi kimdir çok merak ediyorum.

    Misgibi NetPtt yada vebptt yada pttnet - pttveb vs.vs.vs türer gider bu.Ama asla pttmesenger olmamalıydı.