Türkçe'de kelime kıtlığı mı varda böyle saçma sapan bir isim bulmuşlar. Ayrıca mesajlaşma uygulaması yapmak zor bir şey değil, bir kaç kilobaytlk kodla bu iş çözülür, önemli olan onun işlevselliği ve pazarlanışı. Devletin neden böyle saçma bir alana el attığını anlamış değilim, çözülmesi gerekene o kadar problem varken tek problem mesajlaşmak mı yani?