İsmi belli değil daha. Ayrıyetten yapmasalar şikayeticisiniz, yapsalar şikayetcisiniz ne yapsalar yaranamıyorlar. Acaba sorun onlarda mı yoksa sizin gibilerde mi?
Yapması gereken yüzlerce vatandaşı ilgilendiren iş varken neden PTT Messenger

Çok gerekli birşey değil olmasa aç kalmayız. Biz o yapamadıklarından şikayetçiyiz. Sorun bizde dostum sen çok yaşa, tebrikler SİZ'in gibi düşünenlere. Saygılarımla.