Merhaba R10 Ailesi;
Hükümet sözcüsü Bekir Bozdağ'ın açıklamasına göre yerli WhatsApp kurulmuş. Bu konudaki düşünceleriniz nedir?
NOT: Bu arada ismi PttMesenger'mış. Şahsi fikrim Türkçe olsa daha iyi olurdu. Göndermeç , GönderGeç gibi birşey bile daha iyiyi. Oturgaçlı götürgeç misali.