Başarılı olur olmaz ayrı mesele ancak deneniyor olması umut verici. Burada konuyu görünce haberlere baktım hemen. Bakan, yerli WhatsApp dememiş çok şükür.
Ek: uygulamanın ismi PttMesenger'mış. İsim konusunda sıvamışlar.
İsmini göndermeç bile koysa daha iyimiş. Oturgaçlı götürgeç misali.