Sırf ismi için kullanmam. Bir ortamda konuşurken whatsapp muhabbeti geçerken wp diye biliyoruz felan ama şimdi konuşurken ptt ye baksana mı dicen ne dicen. Devlet eliyle yapılan projeler neden bu kadar saçma oluyor anlamış değilim.