Böyle bir şey yapacakları belliydi, ben edevlet üzerinden hazır akrabalar ile bağlantı bulunan bir mesajlaşma sistemi yaparlar diye düşünüyordum. Bu tarz bir mesajlaşma uygulaması yerine gerçekten de edevleti destekleyerek, hazır üye olunmuş halde açsa, tek account ve TC kimlik numarası ile ve hem resmi işlerimizi halletsek hem de orada insanlar ile sohbet etsek daha güzel olurdu ciddi.