• 04-01-2018, 13:17:11
    #10
    Metalicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diyorsunuzya: "bana Google'den İrlanda'dan para geliyor veya Google'den para kazanıyorum derseniz" diye. Peki siz ne dediniz? Eğer mahsuru yoksa siz nasıl bu sorunu hallediyorsunuz?




    Hocam banka hesabını yurt dışına taşıyabiliyorsanız dert edebileceğiniz bir şey yok ki. O hesaptan yurt içindeki hesaba kardeşim, amcam, dayım diye gönderin. Ne diyebilirler ki? Almanyadakiler burada ki annesine babasına hiç mi para göndermiyor? Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum
    Siz anlattıklarımı anlamımışsınız. Adwords+Adsense'in işleyişini anlatmak lazım, siz kalkıp direk bana irlanda'dan para geliyor derseniz yerler paranızı diyorum. Hocam siz, size para gelen hesabı bir inceleyin para Türkiye'den geliyor bu arada... Ben onu parayı İrlanda'dan geldiğini düşünenler için yazmıştım. Son olarak tekrar söylüyorum adwords+adsense'in işleyiş şeklini anlatmanız yeterli.
  • 04-01-2018, 13:25:35
    #11
    Bence önemli olan paranın Türkiye'deki banka hesabına girişi. Sanırım artık banka hesabına gelen her kuruş gelir sayılacak ve vergisi istenecek
  • 04-01-2018, 13:29:19
    #12
    Misafir
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence önemli olan paranın Türkiye'deki banka hesabına girişi. Sanırım artık banka hesabına gelen her kuruş gelir sayılacak ve vergisi istenecek
    Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
    Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
    Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
    He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.
  • 04-01-2018, 13:50:13
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
    Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
    Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
    He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.
    Sen biraz daha araştır bence 200 tl zaten vergiye tabi değil gelirin düzenli olması ve yıllık 20 kusur bin üzeri olması vergiye tabidir bahsettigin se bir açık değildir devlet almak istedikten sonra siten olmasa niye yok diye Vergi alır
  • 04-01-2018, 13:53:53
    #14
    Misafir
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen biraz daha araştır bence 200 tl zaten vergiye tabi değil gelirin düzenli olması ve yıllık 20 kusur bin üzeri olması vergiye tabidir bahsettigin se bir açık değildir devlet almak istedikten sonra siten olmasa niye yok diye Vergi alır
    İyide ayı mantıkta ben adsense ödemelerimi düzensiz olarak dondurup dondurup 2 ayda bir 3 ayda bir sonra üst üste 2 ay sonra 5 ay yok şeklinde tekrarı düşmeyecek şekilde ayalar düzensiz bir gelir gösteririm.
    200 TL de ödeme aldığın yerin belli olmasından kaynaklı vergiye tabidir. Google'ın hangi hesap üzerinden ülkeye ödeme yaptığı belli.
    Siz o hesaptan para alırsanız Google'dan para almışsınız oluyor. İllaki 20K küsur altı vergisizdir. Freelance çalışmalara vs. göz yumulmaz memlekette top oynatmazlardı yoksa.
  • 04-01-2018, 20:00:05
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
    Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
    Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
    He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.
    Hesabınıza gelen kaynağı belli olmayan düzenli bir para için alt limit yok. Ancak teknik olarak yok. 200 TL para giriş çıkışını kolay kolay kimse umursamaz, maliyenin bu tarz durumlarını fark etmesi için hesapta anormal hareketliliklerin olması lazım. Ya da 5 kuruşluk birinin 200 TL için sizi ihbar etmesi lazım. Her hesabına 200 TL para gireni takip edecek olsalar, iki yakamız bir araya gelmez zaten bu dünyada...
  • 07-01-2018, 03:19:49
    #16
    Metalicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diyorsunuzya: "bana Google'den İrlanda'dan para geliyor veya Google'den para kazanıyorum derseniz" diye. Peki siz ne dediniz? Eğer mahsuru yoksa siz nasıl bu sorunu hallediyorsunuz?




    Hocam banka hesabını yurt dışına taşıyabiliyorsanız dert edebileceğiniz bir şey yok ki. O hesaptan yurt içindeki hesaba kardeşim, amcam, dayım diye gönderin. Ne diyebilirler ki? Almanyadakiler burada ki annesine babasına hiç mi para göndermiyor? Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum
    Amcanı dayını araştıramayacak mı sanıyorsun ? Tek bir kimlik numarasına bakar nerede ikamet ettiği. Bu arada ekliyeyim vergiden kaçış yok seve seve ödeyeceksin.
  • 19-06-2018, 23:38:14
    #17
    Burası türkiye. haraç vermeden para kazandırtmazlar adama
  • 19-06-2018, 23:40:07
    #18
    Yav arkadaş ne güzel açık bulmuştu niye şey ediyorsunuz