Metalicali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2018 Adsense Gelir Vergisinde Bulduğum Açık ?
19
●3.350
- 04-01-2018, 13:17:11Siz anlattıklarımı anlamımışsınız. Adwords+Adsense'in işleyişini anlatmak lazım, siz kalkıp direk bana irlanda'dan para geliyor derseniz yerler paranızı diyorum. Hocam siz, size para gelen hesabı bir inceleyin para Türkiye'den geliyor bu arada... Ben onu parayı İrlanda'dan geldiğini düşünenler için yazmıştım. Son olarak tekrar söylüyorum adwords+adsense'in işleyiş şeklini anlatmanız yeterli.
- 04-01-2018, 13:29:19MisafirBir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor. - 04-01-2018, 13:50:13Sen biraz daha araştır bence 200 tl zaten vergiye tabi değil gelirin düzenli olması ve yıllık 20 kusur bin üzeri olması vergiye tabidir bahsettigin se bir açık değildir devlet almak istedikten sonra siten olmasa niye yok diye Vergi alırMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2018, 13:53:53Misafirİyide ayı mantıkta ben adsense ödemelerimi düzensiz olarak dondurup dondurup 2 ayda bir 3 ayda bir sonra üst üste 2 ay sonra 5 ay yok şeklinde tekrarı düşmeyecek şekilde ayalar düzensiz bir gelir gösteririm.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 TL de ödeme aldığın yerin belli olmasından kaynaklı vergiye tabidir. Google'ın hangi hesap üzerinden ülkeye ödeme yaptığı belli.
Siz o hesaptan para alırsanız Google'dan para almışsınız oluyor. İllaki 20K küsur altı vergisizdir. Freelance çalışmalara vs. göz yumulmaz memlekette top oynatmazlardı yoksa. - 04-01-2018, 20:00:05Hesabınıza gelen kaynağı belli olmayan düzenli bir para için alt limit yok. Ancak teknik olarak yok. 200 TL para giriş çıkışını kolay kolay kimse umursamaz, maliyenin bu tarz durumlarını fark etmesi için hesapta anormal hareketliliklerin olması lazım. Ya da 5 kuruşluk birinin 200 TL için sizi ihbar etmesi lazım. Her hesabına 200 TL para gireni takip edecek olsalar, iki yakamız bir araya gelmez zaten bu dünyada...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2018, 03:19:49Amcanı dayını araştıramayacak mı sanıyorsun ?Metalicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek bir kimlik numarasına bakar nerede ikamet ettiği. Bu arada ekliyeyim vergiden kaçış yok seve seve ödeyeceksin.