Bence önemli olan paranın Türkiye'deki banka hesabına girişi. Sanırım artık banka hesabına gelen her kuruş gelir sayılacak ve vergisi istenecek
Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.