Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.
Hesabınıza gelen kaynağı belli olmayan düzenli bir para için alt limit yok. Ancak teknik olarak yok. 200 TL para giriş çıkışını kolay kolay kimse umursamaz, maliyenin bu tarz durumlarını fark etmesi için hesapta anormal hareketliliklerin olması lazım. Ya da 5 kuruşluk birinin 200 TL için sizi ihbar etmesi lazım. Her hesabına 200 TL para gireni takip edecek olsalar, iki yakamız bir araya gelmez zaten bu dünyada...