Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir alt limit getirilir yani vergi için şu kadarın üstü vergiye tabidir denir diye düşünüyorum.
Tüm dünyada böyle bir uygulama var çünkü.
Kalkıpta aylık 200 TL adsense gelirini vs. yi vergi mükellefi ol yoksa kazanma demek bana mantıklı gelmiyor.
He sonuçta devlet sana mantığını sormuyor 1 TL yi sen Google dan kazanıyorsan vergi mükellefi ol şirket aç yada kazanma diyor.
Sen biraz daha araştır bence 200 tl zaten vergiye tabi değil gelirin düzenli olması ve yıllık 20 kusur bin üzeri olması vergiye tabidir bahsettigin se bir açık değildir devlet almak istedikten sonra siten olmasa niye yok diye Vergi alır