Noventa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Söylediğini öğrenmiş oldum şimdi, hemen düzeltiyorum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
67
●4.532
Söylediğini öğrenmiş oldum şimdi, hemen düzeltiyorum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
Amacım bu zaten. Tartışarak en doğruyu bulalım ve öyle kullanalım. Mesajımda da dediğim gibi, hatalarım mutlaka var. Ama en azından dikkat ediyorum. Eksiklerimi bulup söylemenizden mutlu olurum. Ama -de-da yanlışlarımı söylersen sevinirim. Onları da düzelteyim

"Oturum Açmak" olmalı veya...