Ben de salça olayım,
"Oturum Açma" butonu hep oturum açmak için kullanılıyor.
Oturum Aç yazması biraz daha mantılı gibi.
Oturum Açma diyorsun, adam sana inat açıyor.. "Oturum Açmak" olmalı veya...
Falan filan işte.