Konu
Forumda en fazla yapılan imla yanlışları
09-12-2017, 23:44:47
#17
AlperDemircan
Ben de salça olayım,
"Oturum Açma" butonu hep oturum açmak için kullanılıyor.
Oturum Aç yazması biraz daha mantılı gibi.
Oturum Açma diyorsun, adam sana inat açıyor..
"Oturum Açmak" olmalı veya...
Falan filan işte.