“-de”, “-da” ekleri için en kolay kullanım şekli;
Kelimeden “-de” ya da “-da” ekini çıkardığınızda anlam bozuluyor ise bitişik, bozulmuyor ise ayrı yazılır.


Unutmadan, konuyu daha güzel hale getirmek için “Ama en azından hatasız yazmaya çalışıyorum. (İki ayrı cümleye “Ama” ve “Fakat” diye başlamak yanlış. “Fakat” ve “Gerek” kelimelerini tek cümlede kullanmak yanlış.) Fakat gerek sosyal medyada, gerekse forumlarda, gittikçe bozulan bir Türkçe mevcut.” kısmını düzenlemeniz daha iyi olacaktır. “-de” ve “-da” yanlışlarını görmezden geliyorum