Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada "Türkçe'miz" değil, "Türkçemiz" olacak @Yeniceri; hocam.

Kural: ”Yapım ekinden sonra gelen çekim ekleri kesme imiyle ayrılmaz.”

Özellikle imla hataları ile ilgili açılan başlıkta bu gibi hatalara yer vermemek daha hayırlı olur.

İyi akşamlar.
Edebiyatçı olmadığımdan, böyle hatalar yapabiliyorum kardeşim Söylediğini öğrenmiş oldum şimdi, hemen düzeltiyorum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.