• 05-12-2017, 23:31:49
    #1
    Merhaba,

    2. el iPhone 6s Plus telefonu satın aldım. Türkcell'den alınma ilk sahibi bayandan 16 GB Rose Gold (pembe) tertemiz açılmamış cihaz.
    Kutusu, kulaklığı, şarj aleti dış kasa cam vs genel anlamda çok güzel.
    Yalnız aklıma takılan bazı sorular var;

    1- Cihazın garantisi bitmiş. (2 ay kadar oluyor.) Buna ek uzatma garanti yapabiliyor muyuz?
    2- Cihazın garantisi bitmiş. Buna şuanda kasko yaptırabiliyor muyuz? Yaptrıyorsak ortalama fiyatları nedir? (hiç bilgim yok.)
    3- Cihaz 16 GB olduğu için her hangi bir problem çıkartır mı? (En son 2017 aralık güncellemesinden sonra ki güncellemelerde.)
    4- Cihaz genel dış kozmetik olarak 10/8 alır. En ince ayrıntısına kadar baktım görünürde bir şey yok. Akşam gibi teslim alacağım cihazı. 1650 tl'ye satın alıyorum. Sizce makul mudur? (Çok pazarlık yaparak uzun uğraşlar sonucu aldım.) Rose gold (pembe) renk telefon kabı ile kullanacağım için problem olacağını düşünmüyorum. Renk takıntım yok.
    Telefonu genel olarak kontrol ettiğimde, alttaki vidaları hiç oynanmamış. Flaşh çalışıyor, WiFi test ettim giriş yapıyor ve internete bağlanıyor. Kamerası ön arka gayet güzel çekim yapıyor. imei kontrolü yaptım "a1687 iphone 6s plus ithalat yoluyla kayıtlı" olarak gözüküyor. Telefon şuanda güncel sürüm ios işletim sistemine bağlı. Düşünceleriniz, fikirleriniz, cevaplarınız çok önemli.
  • 05-12-2017, 23:35:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    2. el iPhone 6s Plus telefonu satın aldım. Türkcell'den alınma ilk sahibi bayandan 16 GB Rose Gold (pembe) tertemiz açılmamış cihaz.
    Kutusu, kulaklığı, şarj aleti dış kasa cam vs genel anlamda çok güzel.
    Yalnız aklıma takılan bazı sorular var;

    1- Cihazın garantisi bitmiş. (2 ay kadar oluyor.) Buna ek uzatma garanti yapabiliyor muyuz?
    2- Cihazın garantisi bitmiş. Buna şuanda kasko yaptırabiliyor muyuz? Yaptrıyorsak ortalama fiyatları nedir? (hiç bilgim yok.)
    3- Cihaz 16 GB olduğu için her hangi bir problem çıkartır mı? (En son 2017 aralık güncellemesinden sonra ki güncellemelerde.)
    4- Cihaz genel dış kozmetik olarak 10/8 alır. En ince ayrıntısına kadar baktım görünürde bir şey yok. Akşam gibi teslim alacağım cihazı. 1650 tl'ye satın alıyorum. Sizce makul mudur? (Çok pazarlık yaparak uzun uğraşlar sonucu aldım.) Rose gold (pembe) renk telefon kabı ile kullanacağım için problem olacağını düşünmüyorum. Renk takıntım yok.
    Telefonu genel olarak kontrol ettiğimde, alttaki vidaları hiç oynanmamış. Flaşh çalışıyor, WiFi test ettim giriş yapıyor ve internete bağlanıyor. Kamerası ön arka gayet güzel çekim yapıyor. imei kontrolü yaptım "a1687 iphone 6s plus ithalat yoluyla kayıtlı" olarak gözüküyor. Telefon şuanda güncel sürüm ios işletim sistemine bağlı. Düşünceleriniz, fikirleriniz, cevaplarınız çok önemli.
    Cihazda sıkıntı yoksa, direk alın hocam. Tekrardan bir kontrol edin.
    Ek kaskoyu bilmemde, garanti yaptıramıyorsunuz.
  • 05-12-2017, 23:38:22
    #3
    Kasko vs işlemler cihazı sıfır alırken sunulan şeyler hocam. Ben sanmıyorum yaptırabileceğinizi. Fiyat genel olarak iyi bence alınabilir. Cihaz'dan iCloud çıkışını mutlaka yaptır. Formatlayıp sıfır olarak teslim al. Ayrıca faturasını da mutlaka istemelisin. Aksi halde iCloud şifren bloke olduğunda filan faturasız destek alamazsın. O zaman telefonun çöp olur. Genel olarak makul diyebilirim.
  • 05-12-2017, 23:40:34
    #4
    mutimontana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazda sıkıntı yoksa, direk alın hocam. Tekrardan bir kontrol edin.
    Ek kaskoyu bilmemde, garanti yaptıramıyorsunuz.
    Olay şöyle gerçekleşti.
    Apple store zorlu'da iPhone 6s Plus test ve kontrol ederken bir bayan geldi. Cihazı 1 gündür güncelleme uyarısı mı yenilenmemi değişik bir hata almış. Orda hemen (garantisi bitmiş.) yeni güncelleme yaparak yardımcı oldular. Bende o sırada telefonu test ederken kullanıcı olarak nasıl olduğunu sordum. Bayan güzel bir şekilde anlattı dinledim. Hiç bir sorun yaşamadığını garantim yeni bitti ama çok memnunum cihazımda en ufak sorun yok yaşamadım diyince. Durdum duramadım. Satmayı düşünür müsünüz dedim. Düşünüyorum dedi hatta internete koydum dedi. Fiyatta bayağı ağlaya zırlaya 1650 tl'ye indirdim. (Karşılığında bende indirimli araç kiralayacağım..)
    Tekrardan kontrol etmem gereken şeyler nelerdir acaba.



    genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasko vs işlemler cihazı sıfır alırken sunulan şeyler hocam. Ben sanmıyorum yaptırabileceğinizi. Fiyat genel olarak iyi bence alınabilir. Cihaz'dan iCloud çıkışını mutlaka yaptır. Formatlayıp sıfır olarak teslim al. Ayrıca faturasını da mutlaka istemelisin. Aksi halde iCloud şifren bloke olduğunda filan faturasız destek alamazsın. O zaman telefonun çöp olur. Genel olarak makul diyebilirim.
    iCloud'u alacağım bayan zaten sıfırlayacak. iPhone'mi bul uygulamasını kapatması gerekiyor mu? Yoksa Direkt olarak sıfırlamış olması mı yeterli olur? Türkcell'den alınan faturası mevcut. Kutusu, şarj aleti, adaptör, kulaklık vs. hepsi mevcut kendisinde eksiksiz tertemiz şekilde. Çok araştırdım 1800-2850 arasında cihazların fiyatları değişiyor.
    1650 tl'ye 16GB şuan için bende gayet mantıklı buldum. Bu fiyatlara iPhone 6s, 6 veriliyor sanırım.
  • 05-12-2017, 23:45:35
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay şöyle gerçekleşti.
    Apple store zorlu'da iPhone 6s Plus test ve kontrol ederken bir bayan geldi. Cihazı 1 gündür güncelleme uyarısı mı yenilenmemi değişik bir hata almış. Orda hemen (garantisi bitmiş.) yeni güncelleme yaparak yardımcı oldular. Bende o sırada telefonu test ederken kullanıcı olarak nasıl olduğunu sordum. Bayan güzel bir şekilde anlattı dinledim. Hiç bir sorun yaşamadığını garantim yeni bitti ama çok memnunum cihazımda en ufak sorun yok yaşamadım diyince. Durdum duramadım. Satmayı düşünür müsünüz dedim. Düşünüyorum dedi hatta internete koydum dedi. Fiyatta bayağı ağlaya zırlaya 1650 tl'ye indirdim. (Karşılığında bende indirimli araç kiralayacağım..)
    Tekrardan kontrol etmem gereken şeyler nelerdir acaba.





    iCloud'u alacağım bayan zaten sıfırlayacak. iPhone'mi bul uygulamasını kapatması gerekiyor mu? Yoksa Direkt olarak sıfırlamış olması mı yeterli olur? Türkcell'den alınan faturası mevcut. Kutusu, şarj aleti, adaptör, kulaklık vs. hepsi mevcut kendisinde eksiksiz tertemiz şekilde. Çok araştırdım 1800-2850 arasında cihazların fiyatları değişiyor.
    1650 tl'ye 16GB şuan için bende gayet mantıklı buldum. Bu fiyatlara iPhone 6s, 6 veriliyor sanırım.
    iCloud'tan çıkıp sıfırlamasını
    iPhone'umu bul'un pasif olması işinizi görür zaten hocam. Sonra siz kendi hesabınızdan aktif edersiniz. iPhone için değer. ( 5 senedir 5S kullanıyorum 8 ya da X alacağım ama biraz daha bekleyeceğim )
  • 05-12-2017, 23:46:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Titreşim çalışıyor mu kontrol ettiniz mi?
  • 05-12-2017, 23:48:28
    #7
    genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iCloud'tan çıkıp sıfırlamasını
    iPhone'umu bul'un pasif olması işinizi görür zaten hocam. Sonra siz kendi hesabınızdan aktif edersiniz. iPhone için değer. ( 5 senedir 5S kullanıyorum 8 ya da X alacağım ama biraz daha bekleyeceğim )
    Tamamdır hocam, teşekkür ediyorum.
    Arkadaşlarım iPhone 7 Plus ve 8 Plus aldı gayet güzel. X'i 4-5 sefer kontrol etme fırsatı buldum hoşuma gitmedi benim açıkçası.

    CodeMode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Titreşim çalışıyor mu kontrol ettiniz mi?
    Evet kontrol ettim. Müzik ayarlarına seslerinde falan çalışıyor. Aşağı yukarı yan tuştan da çalışıyor. Niye sormuştunuz nelere dikkat etmem gerekiyor?
  • 05-12-2017, 23:56:55
    #8
    Hocam garantisi bitmiş iPhone önermem. Kötü olduğundan falan değil de cihazın başına birşey gelirse güvence olsun kenarda diye.
    16 GB olması kötü değil ama iyi de değil. Ben 16 kullandım rahatlıkla yetti bana. Yetmezse icloud paket alır yükseltirsin bulut yerin olur ve oraya atarsın. Çok önemli değil.
    Cihazı alırken vidası oynamış vs. bakmak bir yere kadar. İçi açıldıysa onu öyle güzel içi açılmamış gibi yaparlar ki anlamazsın. Birşey diyemem o konuya. Ama tek diyeceğim adamdan cihazı alırken kırılmaz camı kaldır. Ben ekrana bakacağım de. Ekranda ufak çizikler vs. olabiliyor. Sağlam bir iPhone kullanıcı aldıktan 10 dakika sonra en kaliteli kırılmaz camı taktırıyor. Arka-Ön mutlaka kontrol et.
    İmeide sıkıntı yoksa telefonda sıkıntı olacağını sanmıyorum yazılımsal olarak. Sorunsuz kullanırsın o açıdan kayıt vs. sıkıntısı yaşamazsın ilerde.
    Rose gold her ne kadar kadınlar için görülse de sıra dışı renginden dolayı satarken bayan-erkek tercihinde olduğu için daha hızlı satılıyor. Öneririm yani.
    Telefonu almadan önce şarja tak bir yerde. Şarj girişini ufaktan ileri geri sağ sol yap zorlamadan. Gözün şarj göstergesinde olsun. Kopukluk olursa o büyük sıkıntı. Uğraştırır durur. iPhone'da çok o tarz sıkıntı olmasa da yine de kontrol etmeni öneririm.
    Kasko hakkında bilgim yok.
  • 06-12-2017, 00:05:02
    #9
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam garantisi bitmiş iPhone önermem. Kötü olduğundan falan değil de cihazın başına birşey gelirse güvence olsun kenarda diye.
    16 GB olması kötü değil ama iyi de değil. Ben 16 kullandım rahatlıkla yetti bana. Yetmezse icloud paket alır yükseltirsin bulut yerin olur ve oraya atarsın. Çok önemli değil.
    Cihazı alırken vidası oynamış vs. bakmak bir yere kadar. İçi açıldıysa onu öyle güzel içi açılmamış gibi yaparlar ki anlamazsın. Birşey diyemem o konuya. Ama tek diyeceğim adamdan cihazı alırken kırılmaz camı kaldır. Ben ekrana bakacağım de. Ekranda ufak çizikler vs. olabiliyor. Sağlam bir iPhone kullanıcı aldıktan 10 dakika sonra en kaliteli kırılmaz camı taktırıyor. Arka-Ön mutlaka kontrol et.
    İmeide sıkıntı yoksa telefonda sıkıntı olacağını sanmıyorum yazılımsal olarak. Sorunsuz kullanırsın o açıdan kayıt vs. sıkıntısı yaşamazsın ilerde.
    Rose gold her ne kadar kadınlar için görülse de sıra dışı renginden dolayı satarken bayan-erkek tercihinde olduğu için daha hızlı satılıyor. Öneririm yani.
    Telefonu almadan önce şarja tak bir yerde. Şarj girişini ufaktan ileri geri sağ sol yap zorlamadan. Gözün şarj göstergesinde olsun. Kopukluk olursa o büyük sıkıntı. Uğraştırır durur. iPhone'da çok o tarz sıkıntı olmasa da yine de kontrol etmeni öneririm.
    Kasko hakkında bilgim yok.
    Cevabın için teşekkür ederim hocam.
    Garantili cihazlar mevcut.yok değil. Ancak ücretleri gerçekten çok pahalı. 2300/2400/2700 en az garantisi olan (2-3 ay) 2000'den aşağı çok çok zor. Onların da dışı kesinlikle çizik, vuruk, ezik vs.
    Benim kullandığım uygulamalar genel olarak (İnstagram, sahibinden, whatsapp, youtube, scotty, letgo) farklı bir şey yüklemiyorum. Ancak resim çekmem gerekebiliyor. (İşim gereği, araçların iç dış detaylı fotoğraflarını çekip mail atıyorum. Ama bayanın 400+ resim 40+ video 55+ uygulaması vardı 3 gb gibi bir yer mevcuttu ayarlar kısmından baktım 13 GB kullanmış gözüküyor bu istatistiğe göre. Dolayısıyla bana da rahat rahat yeteceğini düşünüyorum.
    imei kontrol ettim hatta kaydettim. Apple sitesinden ve e Devletten de kontrol ettim problem gözükmüyor. Türkcell'den alınmış cihaz zaten.

    Şarj kontrolü dediğin gibi yapacağım hocam. (Telefona giren kısımı sağ sol yapacağım değil mi?)
    Yalnız anlamayamadığım durum, ekran cam filmi vs bu kısmı anlayamadım daha açabilir miyiz bu konuyu? Telefonun ekranında cam filmi yok koruyucu olarak. Bayan zaten hep dış kılıfla kullanmış gerçekten temiz elbette bir kaç çiziği mevcut kılcal ama görünürde ciddi aman aman bir şey yok.