sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay şöyle gerçekleşti.
Apple store zorlu'da iPhone 6s Plus test ve kontrol ederken bir bayan geldi. Cihazı 1 gündür güncelleme uyarısı mı yenilenmemi değişik bir hata almış. Orda hemen (garantisi bitmiş.) yeni güncelleme yaparak yardımcı oldular. Bende o sırada telefonu test ederken kullanıcı olarak nasıl olduğunu sordum. Bayan güzel bir şekilde anlattı dinledim. Hiç bir sorun yaşamadığını garantim yeni bitti ama çok memnunum cihazımda en ufak sorun yok yaşamadım diyince. Durdum duramadım. Satmayı düşünür müsünüz dedim. Düşünüyorum dedi hatta internete koydum dedi. Fiyatta bayağı ağlaya zırlaya 1650 tl'ye indirdim. (Karşılığında bende indirimli araç kiralayacağım..)
Tekrardan kontrol etmem gereken şeyler nelerdir acaba.





iCloud'u alacağım bayan zaten sıfırlayacak. iPhone'mi bul uygulamasını kapatması gerekiyor mu? Yoksa Direkt olarak sıfırlamış olması mı yeterli olur? Türkcell'den alınan faturası mevcut. Kutusu, şarj aleti, adaptör, kulaklık vs. hepsi mevcut kendisinde eksiksiz tertemiz şekilde. Çok araştırdım 1800-2850 arasında cihazların fiyatları değişiyor.
1650 tl'ye 16GB şuan için bende gayet mantıklı buldum. Bu fiyatlara iPhone 6s, 6 veriliyor sanırım.
iCloud'tan çıkıp sıfırlamasını
iPhone'umu bul'un pasif olması işinizi görür zaten hocam. Sonra siz kendi hesabınızdan aktif edersiniz. iPhone için değer. ( 5 senedir 5S kullanıyorum 8 ya da X alacağım ama biraz daha bekleyeceğim )