Hocam garantisi bitmiş iPhone önermem. Kötü olduğundan falan değil de cihazın başına birşey gelirse güvence olsun kenarda diye.
16 GB olması kötü değil ama iyi de değil. Ben 16 kullandım rahatlıkla yetti bana. Yetmezse icloud paket alır yükseltirsin bulut yerin olur ve oraya atarsın. Çok önemli değil.
Cihazı alırken vidası oynamış vs. bakmak bir yere kadar. İçi açıldıysa onu öyle güzel içi açılmamış gibi yaparlar ki anlamazsın. Birşey diyemem o konuya. Ama tek diyeceğim adamdan cihazı alırken kırılmaz camı kaldır. Ben ekrana bakacağım de. Ekranda ufak çizikler vs. olabiliyor. Sağlam bir iPhone kullanıcı aldıktan 10 dakika sonra en kaliteli kırılmaz camı taktırıyor. Arka-Ön mutlaka kontrol et.
İmeide sıkıntı yoksa telefonda sıkıntı olacağını sanmıyorum yazılımsal olarak. Sorunsuz kullanırsın o açıdan kayıt vs. sıkıntısı yaşamazsın ilerde.
Rose gold her ne kadar kadınlar için görülse de sıra dışı renginden dolayı satarken bayan-erkek tercihinde olduğu için daha hızlı satılıyor. Öneririm yani.
Telefonu almadan önce şarja tak bir yerde. Şarj girişini ufaktan ileri geri sağ sol yap zorlamadan. Gözün şarj göstergesinde olsun. Kopukluk olursa o büyük sıkıntı. Uğraştırır durur. iPhone'da çok o tarz sıkıntı olmasa da yine de kontrol etmeni öneririm.
Kasko hakkında bilgim yok.