Kasko vs işlemler cihazı sıfır alırken sunulan şeyler hocam. Ben sanmıyorum yaptırabileceğinizi. Fiyat genel olarak iyi bence alınabilir. Cihaz'dan iCloud çıkışını mutlaka yaptır. Formatlayıp sıfır olarak teslim al. Ayrıca faturasını da mutlaka istemelisin. Aksi halde iCloud şifren bloke olduğunda filan faturasız destek alamazsın. O zaman telefonun çöp olur. Genel olarak makul diyebilirim.